tänk att det fortfarande finns några som klickar in sig här fast jag är sämst på att uppdatera

Nästan två månader har gått sedan jag satt uppdaterade här så kände väl att det kanske skulle vara på tiden. Fast jag har ingen aning om vad jag ska berätta. Förutom att jag lever. Och jag har överlevt första halvåret på gymnasiet. Skall imorgon befinna mig på några timmars julfest och sedan blir det ett efterlängtat jullov. Och det är julafton på lördag. Jag gillar julen.
Kanske jag ska börja uppdatera här lite mer, vi får se om tiden och energin finns. och isåfall, vad vill ni läsa? :)

Kommentarer
Postat av: L

Vad du gör, hur du mår, vad du tänker osv. :) Och bilder är ju aldrig fel!

2011-12-28 @ 14:07:01
Postat av: Saga

Och du anar inte hur enorm min saknad är efter dig. Min fina, fina. Jag minns oss. Saknar oss <3

2011-12-31 @ 09:40:32
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: hanna

Ta hand om dig!

2012-01-07 @ 21:32:22
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: Johanna

SV: Tack <3 Jag tror dig på, du klarar det här!

2012-01-08 @ 16:34:33
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jodå, inne ganska ofta-hoppas alltid på små och stora livsteckan. Helst tecken på att det går framåt och bra såklart! Men ibland ett livstecken bara. ibland är jag så orolig.

tycker så mycket om dig fast vi inte setts på så länge och knappt haft kontakt ens.

Kramar på dig i kylan som slutligen verkar dyka upp (tyvärr)

2012-01-10 @ 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0