Anything is possible if you just believe

Jag är så glad. För att jag själv valde att säga "stopp, det räcker". Det var mitt egna val att ge det friska livet en chans. Att strunta i den anorektiskt ätstörda värld som varit mitt liv under många år. Nej det har inte varit lätt att börja ifrågasätta alla tankar och börja jobba med alla beteenden. Men med rätt vilja går allt.
Förra sommaren var jag tvångsinlagd. Denna sommar jobbar jag för Mariehamns stad. Som min läkare sa, det är en helt otrolig vändning jag gjort från förra sommaren.
Nu vågar jag tro på en framtid. Jag vet att den finns där. Och jag vet att jag kommer dit!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du vill och du kan!!!

2011-06-21 @ 20:10:55
URL: http://lenasbloggsvar.blogg.se/
Postat av: Saga

Du är en så fantastisk människa. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men det är du verkligen! Du anar inte hur jag beundrar dig <3<3<3

2011-06-21 @ 20:25:50
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är helt fantastisk Janina! du är en sådan underbar tjej! <3

2011-06-21 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0