nu lämnar vi allt som varit bakom oss, sätter fokus på nya mål

HEJ, det var ett tag sedan jag skrev någonting här. Men det har jag tänkt att det ska bli ändring på. Sist jag skrev är ju ett bra tag sedan så sedan dess har jag hunnit jobba klart, ha en vecka ledigt, hängt med världens bästa vänner och varit en tur till stockholm!
Igårkväll var jag med två fina vänner, köpte godis och satte oss vid hamnen tills en svanfamilj skrämde bort oss. Och idag är det chill dag med stora bokstäver, för imorgon börjar jag nämligen skolan igen. Känns konstigt att sommarlovet är över och att man återigen ska infinna sig i en skolbänk. Men förhoppningsvis blir detta riktigt bra eftersom jag börjar plugga till frisör!!

Nejnu tror jag bestämt att jag ska slänga mig på soffan och nörda några avsnitt Gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0