här har jag längtat bort här har jag känt mig fri här har jag blickat framåt men ofta tittat ner

Veckorna bara försvinner iväg och den enda jag hinner med i princip är jobb. Men jag ska inte klaga, första lönen klirrade fint på kontot och jag gillar arbetet, främst tack vare mina härliga kollegor!
Så på jobb spenderar jag alla mina vardagar från 7-16, med undantag för fredagar då vi slutar 14:15. Och så mycket mer har jag inte riktigt hunnit med. Speciellt inte när man har en pollenallergi som tar på krafterna.
Men idag är det fredag och jobbveckan nr 3 är avklarad så nu ska jag njuta av helg. Ikväll tar jag det bara lugnt och imorgon väntar middag med mina favoriter!




Kommentarer
Postat av: johanna

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en valfri klocka! :) <3

2011-07-05 @ 17:25:02
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0