det som inte dödar dig, gör dig starkare. eller?

Igentligen vet jag inte vart jag står just nu i hela sjukdomen. Å en sidan har jag väl inte varit så här frisk på 4 år, men å andra sidan står jag fortfarande kvar i skiten ordentligt. Ärligt jag vet inte. Men jag kanske inte måste veta allt hela tiden. Eller? Förvirrad är ordet. Och att dessutom inte satt sin fot hos antagligen-bästa-läkaren-men-även-den-glömskaste på snart en månad gör inte saken bättre. Men jag har ju överlevt så och allt har funkat utan värre katastrof så.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad skönt att få livstecken ifrån dig vännen! har allt varit lite orolig...



Kramar från Uppsala

2011-10-21 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0