måndag. uttråkad. vi gör en lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min syster skulle jag tro :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Valde kläder inför dagen.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Drack smoothie.
Det sista du sa högt? "Kom då mackoo"
Det senaste någon sa till dig: Hejdååå
Vad har du druckit idag? vatten, mjölk, juice, smoothie
Vad var det senaste du åt? Drack smoothie just men annars köttet till middag.
Vad var det senaste du köpte? Tror det är en skjorta från ZicZac för en vecka sedan.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun/Svart?
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt. Snö. Tråkigt.
Godaste glassmaken? Allt med Ben & jerry :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Faktiskt ja.
Sover du tungt? Vet faktiskt inte.
Drömmer du mardrömmar? Det händer.
Trivs du med ditt jobb? Studerar ännu.
Favoritklädsel? Något mysigt och skönt men ändå snyggt!
Favoritlåt just nu? Loreen - Euphoria
Vad ser du om du tittar till höger? HAHA, ärligt så är det en toalett.
Vad gör dig glad just nu? Min söta vovve som ligger brevid på badrumsgolvet med tungan ut.
Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna och tvätta ansiktet.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Rätt så bra. Lite smått rastlös bara.
Favoritgodis? Choklad!
Kläder just nu? OnePiece och yllesockor.
Sommarplaner? Förhoppningsvis jobba och sen får vi se!
Hur många kuddar sover du med? 3.
Morgon eller nattmänniska? Morgon alla gånger!
Vad är viktigast för dig? Min familj, vänner och vovve.
Är du kittlig? Lite olika.
Snarkar du? Det hoppas jag inte.
Stjärntecken? Vädur.
Äckligaste insekten? Kackerlackor.
Stökigt el välstädat? Något mellanting.
Vad längtar du mest efter just nu? Värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0